Direkt från Bibblan :)

Snart är veckan slut då, och helgen börjar! så sköönt!
Ska till Småland - och Elin ! Vi ska ha världens bästa helg, med choklad, shopping och girl talk :) längta <3

Dagens nyhet: NY MOBIL - SAMMA NUMMER! fått den lila sony ericsson, och jag är kär i den :) fast inte lika kär som i Björn Gustavsson då ..  det går ju inte! xD

Hallandslagsträningen gick mycket bra igår, det var inte bara kul utan till och med mycket kuuul xD (meningen med det jessie ?) Nej men den var bra - tok bra :) hahah. Ska bli kul att spela med alla på påsklovet, mot Småland, Såne, och Danmark! Vi vinner , bara så att ni vet ;D

Om någon undrar hur jag har varit idag så fråga Helena , om hon svarar med ord som "Hög" och "knäpp" så ljuger hon inte :) (hög = blodsocker, jag är diabetiker xD)


Med tanke på mitt förra jobbiga inlägg så kan jag säga att det går framåt, lite i taget! :D

Nu ska det pluggas på bibblan, sen hem och packa och äta mammas soppa + blåbärspaj sen! Woho :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0