14/12 - lunch

The Hills - jag hatar Spencer,.. skulle bara ha det sagt. HELT SERIÖST, hur kan man vara så självisk, elak, och dum i huvudet som honom ? :o jävla människa ... :@

iaf, dax för mig att göra lunch, Broccolisoppa!
Jag brukar göra det som lätt - lunch eftersom att det är otroligt lätt att göra, det är gott och det är lätt mat som inte blir tung i magen eller som innehåller för mkt kalorier ^^

jag brukar göra såhär:
Koka upp vatten (brukar inte mäta, men inte för mkt om man bara gör för 1 pers.)
Hälla i frysta broccoliknippen (brukar också ta på måfå, ju fler broccolin ju tjockare soppa..)
En grönsakstärning
salt
och peppar (mest peppar)

låt koka tills broccolin är mjuk.
Sen mixa med en stavmixer - klart!
brukar äta en macka till :)

nu blev jag hungrig x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0