diabetes läger

Diabetes lägret som var i helgen var fett kul!
Inte så mkt att berätta, vi bodde i ett område vid Ätran.
I röda små stugor, en stor matsal med kök och en riktig stor pool som var mkt uppskattad ;)
Riktigt mys var det :)
Anna tatuerade mig med en penna ;D riktigt snyggt var det! Hade lätt velat fylla i det, iaf körsbären.. de andra är inte så mkt "jag". FETT SNYGGT!



Jag vill gärna fortsätta vara ledare, det var roligt även fast jag bara var "hjälp-ledare", vilket innebar att jag inte fick ta viktiga beslut.
Det roliga är ju att även fast det är ett läger för diabetes så är vi inte speciellt nyttiga eller pratar speciellt om diabetes ;) vi håller bara koll på barnens blodsocker, och sen är allt annat bara socialt, lekar och så t.ex.
Vilket är jätteskönt eftersom att man slipper allt tjat och alla måsten.
Längtar redan tills nästa år ;D

Vad jag hatar med läger är att jag alltid får sån ångest när jag har kommit hem. Saknad lixom. Spelar ingen roll vilket läger, men allt är så roligt där! att övernatta, umgås, bara vara osv.. sen bara åka hem, det känns lite jobbigt då tycker jag ;/ men det går ju alltid över,.. tills nästa läger ;D

Jobba heela veckan. Helvetes väder; regn! Suger så hårt.
Men GBG i helgen med Elin, Shooopppa! :D

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0