VI VANN ÖPPNA SM!

VI VANN VI VANN VI VAAANN! Öppna klassen u17 2oo8 <3

Bästa helgen i mitt liv, allt var fan perfekt!

  • Vi spelade shit bra!
  • Vi var ett lag
  • Hade gryyymt kul!
  • Nya vänner
  • Gbg! <3
  • Söta pojks :)

Var passare, tror faktiskt att det var ett av mina jämnaste och finaste spel någonsin, glad och stolt :)
Laget var shit bra; Jag, Katta, Alice, HAnna, Paula, Johanna, Sara, och Anna ^_^
Alla spelade verkligen bra, vi var ett lag och vi skrek, hurrade, skrattade och var bäst tillsammans :)

Vi åkte dit med målet: vi ska vinna en match och ett sett, vi förlorade förfan inte ett sett under hela helgen! vi spelade 7 matcher och förlorade inte ett sett, har aldirg hänt innan! Inte äns nära på det! De andra lagen fick som mest 21 poäng , hur glad blir man inte ?
Hela helgen var så rolig, älskar Göteborg med, ska lätt flytta dit sen :D
JAG ÄR SÅ GRYMT GLAD OCH STOLT ! 

stort tack till mammi som couchade <3

TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA HELG!


image13    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0