Fredag

Underbar eftermiddag alltså  :)
Hoppas på sånt här värder imorgon med, då ska vi sätta upp beach näten på Tylöbäck !

Jag vet vad det är att vara en i gemenskapen, och jag vet hur det är att vara den som står utanför.
Även fast människor alltid vill vara nära så stör det mig inte alltid att vara utanför viss gemenskap,..

>>"39 barn satt sig ner på samlingen ute i skogen. 1 liten flicka vägrade att sätta sig, hon tyckte att det var blött och äkligt på marken."

Den gemenskapen struntar jag tillexempel i,.. jag ville inte sätta mig. punk.
Men ett lag som har god lagkännsla vill man ju gärna vara med i, där glädje, lycka, skratt och sammanhållning gör allts så bra.
Jag tror inte att jag har det svårt att vara ensam. jag klarar mig utan människor ibland, betonar IBLAND. Jag tror inte att jag gillar beroenden helt enkelt, gör du ? Men jag gillar grupper med bra människor, där man inte klänger eller stryper någon annan,.. inte så lätt att hålla balansen alltid!

Ohyees, Inger gillade min svenska Novell :D:D började nästan gråta !
Borde kanske skriva den här ? Får la se.. :)

34 skoldagar kvar. Härregud vad händer ? :O
/ Jessie

image17

Kommentarer
Postat av: Helänna

skriv novellen här!
annars får du bank :D
jag kommer sitta och läsa och lipa varje kväll! xP
[hjärta]

2008-04-18 @ 18:53:04
URL: http://counterfeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0