16/4

hej!
idag har det varit värsta diskussion dagen!

först i kommunfullmältige, jag + 12 andra tjejer i klassen var på möte i rådhuset :) från 8-11 fick vi olika information och tillsist en uppgift i olika grupper (sture, kattegatt och sannarp för sig) där vi fick olika områden i Halmstad city som vi ska "förbättra" eller tycka till om,.. sen ska vi ha ett mini-fullmäktige som de riktiga politikerna kommer kunna ha användning genom att vi för fram våra åsikter!
As bra :)
Kul var det med^^

sen till skolan - käka- och sedan ett möte om stressen i plugget.
1 ½ timme diskussion där. Riktigt livligt (och kul enligt mig!) vi fick iaf fram ett och annat som kan hjälpa i framtiden..
härlig klass har jag iaf, vi är nästan lite för bra :)

yesyes .. nu ska jag plugga en sväng sen är det volley i 2 timmar :)
dagens outfit kommer inom en oviss framtid ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0