Gästbloggare här!

Men hejsan alla Jessicas besökare!  Anna här, jag är Jessicas kompis som har kommit på den smarta idén att gästblogga här när jag känner för det.

Tänkte börja med att beskriva mig själv så ni vet vem  det är som skriver.
Som sagt så heter jag Anna och är Jessicas kompis. Vi går på samma skola i samma klass, jag kan ha lite konstiga idéer för mig och tänkte dela lite av mina tankar med er  när jag bloggar. 

Idag har jag funderat på det faktum att männsikor bemöter en väldigt olika beronede på hur man beter sig. Jag har märkt att om jag går ensam och kollar ner i gatan, så är det många som stöter till mig och går in i mig. Om jag däremot går ensam, men med en betydligt mer kaxig attiyd så stöter jag knappast ihop med någon eftersom alla aktar sig för mig. 

Intressant, vad kan vi då dra för slutsatser av det?

Nästa gång du möter en ensam tjej som går kaxigt på gatan så putta till henne..
För det är jag.  

Härnäst kommer en bild på mig så ni kan vara säkra på att det är rätt person som ni muckar med.


// Anna.

Kommentarer
Postat av: jessica

bra inlägg tycker jag :)

2009-05-07 @ 21:31:30
Postat av: Hanna

Härligt inlägg anna :D haha, KRAMAR / H.

2009-05-13 @ 21:42:17
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0