volley helg

hejhej.
volleyboll för hela slanten denna helg!
igår: U19 kval i Hylte.
Jag och syrran var där från 10.45 - 20.00 :o
vilket var jävligt kul, men man blir så trött!
Iaf, mitt lag gick vidare till SM :D GRATTIS! så ska med dem till Katrineholm i maj ^^ så kul med läger :)
Grymt att se Falkenberg tjejerna lyckas också, de kom 2a efter Svedala (som totalt krossade allt mottstånd !)
Så igår pratade jag med en massa kul volley folk, fick se bra volleyboll och fick även bolla lite med syrran = bra :)

idag är det dax för elitvolley - i Falkenberg. ska dit i eftermiddag, ska bli kul att se eftersom att jag inte har sett Falkenberg på samma sätt som jag brukar se Hylte elit :) yes,yes..
nu ska jag ut och gå en runda!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna

men herregud med volleyboll ! Haha, märker att du tycker om den sporten kära du ;) Kramar / H.

2009-03-16 @ 16:57:21
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0