UNF

jag har precis blivit medlem i UNF - Ungdomens nyckterhetsförbund!

det är ett förbund för ungdomar mellan 13-25 år som inte dricker eller tar droger - vilket jag tycker är otroligt bra !
själv har jag aldrig druckit eller tagit droger. Vilket jag självklart är mycket stolt över, jag står för det och det finns inget som kan få mig att ändra åsikt.
Enligt mig sabbar alkohol och knark otroligt många liv, inte bara dem som missbrukar det utan även människor runt omkring. hemskt...

vill du och ta ställning ?
gå in på hemsidan: http://www.unf.se  och kolla in mer,
det är väldigt enkelt att bli medlem och det kostar endast 50 kr / år

och sist: JAG DANSAR ALLTID NYKTER DUDE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0