Elin Ingemarsson


elin,.. jag vet att du följer mitt liv igenom denna blogg (snacka om att förfölja någon..) men jag vill bara säga (skriva):

Tack för att du är en så otroligt fin och underbar vän
och tack för att du muntrade upp mig idag, det hjälpte verkligen.
Ibland tror man att man inte duger, att folk bara är omkring en för att de måste..
men även fast jag är jobbig (ja - jag erkännde!) så är du fortfarande snäll mot mig (otroligt)
och det är väl det man har bästa vänner till?
Eller så har man bästa vänner att minnas gamla minnen från när man var liten tillsammans med..
eller för att plocka körsbär på kvällen med..
eller att se beyoncè tillsammans med..
och äta choklad och b&j glass med såklart!
(mamma ville att jag skulle skriva med): och man har nog en bästa vän för att träna tillsammans med, de 3 km skulle jag aldrig sprungit så bra utan dig (tänk dig själv, denna tanken i huvudet hela tiden: "nu är nog elin framme..SPRING!!") *tummen upp*
Du är fantastisk på alla sätt och vis
och du kommer att få stå ut med mig livet ut :)
jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

naaw, va fint skrivit ! Det kändes som det kom direkt från hjärtat ! (kanske lite märkligt att jag kommenterar, ahha, men va bara tvungen) Och ja. du är jobbbig ;) hahhaha, neeej nu lurades Hanna. <3 <3 pusspåådiig / H.

2009-06-12 @ 20:26:24
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: Mia

fint skrivet! :)

2009-06-14 @ 22:01:53
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vad fint! Men på ett sätt är det ite så konstigt att det är fint. Eftersom det är din bästa vän. Och bara en äkta bästa vän kan skriva så till sin bäst vän!



:) =D

2009-06-15 @ 09:08:25
Postat av: Linnéa Haver [fotoblogg]

Bara jag som har lagt en tanke på att försökta tänka på miljön lite? PEACE AND LOVE.

2009-06-17 @ 05:43:18
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0