tillbaka + lördag 4/7

Otroligt vad ett par kommentarer kan göra för att få mig att vilja blogga igen - helt crazy! TACK :)

Igår var jag på gymmet först på morgonen, 1 ½ timme (ja - jag är stolt, så ni får gärna kommentera "åh vad duktig du är!" ) sedan var det dax för lillebrors konfirmation!
Förutom att jag var nära på att dö av värme så var det roligt att vara närvarande - min lillebror har nämligen utstrålning vilket inte alla andra ungdomar i hans grupp verkade ha...Kul att se han glad och engagerad (och nej han vill aldrig mer sätta sin fot i en kyrka!)

Sedan var det dax att äta på La cocaracha (stavning) med familjen + mammasa pojkvän och hans barn, det var jättegott och jättetrevligt! Proppmätt som jag var (jag hoppade för tusan över glassen!!) begav jag mig till Eriks hus - grabben fyllde 18 = feest!

Och den var riktigt lyckad!
Som nykter var det roligt att vara med eftersom att:
- människorna som var där var länge sen jag träffade = kul att prata eftersom att folk gillar att prata när de har alkohol i blodet.
- jag kommer ju ihåg allt(!!!)
- ingen blev super full (dock spydde några, men det behöver jag ju inte nämna här?)

så idag är jag glad - det finns alltså fester som nyktra kan vara på utan att må psykiskt dåligt!

och bilder:
lillasyster, jag och Anna (lotsassyster)

lillebror!

mat! Adam, Jag och Anna

lillasyster och lillebror (ha-ha)

och sen hade min lillasyster kul med kameran..

och sen var det fest - gruppbild! hittar ni mig ?

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

tack ska du ha, det värmer verkligen:D

2009-07-06 @ 09:13:35
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: ♥ Novembersara - det lilla extra.

En sån härlig blogg du har :) Gillar den. Och du är supersöt. Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-06 @ 09:33:15
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: lättat anonym

TACK TACK TACK TACK!!!!

2009-07-06 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0