balans

Jag har kommit på en bra balans: att äta gott och träna! (nej jag vet att jag inte är den första att komma på detta, men var och en måste upptäcka detta tror jag, för att komma ur de sjuka nojjor som samhället har skapat åt oss)

Jag mår inte bra av att bara träna och äta inom vissa ramar.
Jag mår bra av att äta vad jag tycker är gott och är sugen på och röra på mig för att det är kul, givande, stärkande och super härligt!
Så det ska jag göra!
Inga fler nojjor och "på måndag ska jag bli nyttig" ,.. det suger bara.

Och med dessa ord går jag nu och tar en chokladboll eftersom att jag tränade superbra på gymmet i 1½ timme idag!

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

gott :D

2009-07-16 @ 11:25:03
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det stavas väl ballans. Eller? Som i ballanserad.

2009-07-17 @ 09:54:16
Postat av: Anonym

ok, Fast det stavas "balans".

2009-07-18 @ 18:47:41
Postat av: Anonym

ok, Fast det stavas "balans".

2009-07-18 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0