4/2

Nyss vaknat & tagit en dusch  - börjar inte förrän kl 10 idag!

volleyboll träningen gick strålande igår, trotts att vi inte hade någon tränare!
Vi hade en ny tjej som var jättego, och hela stämningen var härlig tycker jag :)
Vi började med att springa ett par varv, en uppvärmnings lek, sen lite styrka, och efter det inbollning!
Jag och katta rockade :)
 vi fortsatte med serv & mottag, även fast jag var lite förvirrad (hehehe) så gick det helt ok !
sen block + blockupptäcknings övning, gick helt ok :)
vi avslutade med lite spel & styrka!

så jag är glad eftersom att det var en lättsam och rolig träning som vi löste själva!
längta tills lagfesten ^^

känns bra att volleybollen kommer tillbaka till mig på ett bra sätt. Ska inte bli samma tråkiga och jobbiga som innan, utan det ska bli stabild och härligt!

nej, nu måste jag göra mig iordning!
ha en bra dag!

 Katta, jag och emelie i en match mot Falkenberg (hehehe, 25-5 till oss i ett sett!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0