11/2

konstig men bra känsla i hela mig.
Allt är typ, konstigt.  Jag är konstig. Min värld är konstig. Allt är konstigt.
Fråga inte varför, har inget svar.
Det enda jag vet är att det trotts detta känns bra!
det är lov om bara ett ögonblick (känns det som) , inte alls mycket plugg. Klassfest imorgon. Ledighet, träna, sova.. äta gott!
känns great.
Jag är avslappnad och lugn. Struntar i vad folk omkring mig väljer att göra, eller inte göra. Struntar i allt som kostar energi eller som får mig att må dåligt.

Jag tar hand om mig själv istället.
Så här sitter jag, och känner mig stolt och lycklig. Och lyssnar på Melissa Horn såklart!

"men jag är trött på att vara likadan"

så; puss på livet ! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

"men jag är trött på att vara likadan" , känner faktiskt samma här med. Jag är jag å folk får tycka vad de vill. Du är du och folk tycker om dig för den du är, jessica !! Om det är något som har hänt, kan du alltid prata med mig.. BTW vi ska ha klassfest imorgon ;D YIPPIE :D :D <3

2009-02-11 @ 20:54:18
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0