13/4

hm.. ett tag sen jag skrev tror jag bestämt. kan bero på att jag inte varit hemma, och att jag inte har något intressant liv för tillfället :)

iaf, idag har jag åkt hem från helsingborg där familjen har varit och hälsat på mormor & morfar. Sen har jag fixat med mitt bank konto och käkat, gått en runda och läst ut min bok; "Star" by Pamela Anderson. Kommer en resension på den sen!
Nu ska jag plugga, skolan börjar ju igen imorgon.. men vi har bara halvdag vilket är skönt :)

här kommer lite roliga hopp bilder på mig, titta & njut ;d




mohhaha. första äger ;)
peace out :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du har ett intressant liv (a)

2009-04-13 @ 20:38:49
URL: http://annadejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0