this day

..har varit bra :)
även fast jag suger på att döma volleyboll
 (inte bara mitt fel, har man hela hyltes elit + lunds elit lag bakom sig blir man lite nervös, dessutom så var det en viss person som skulle jävlas med mig ;D) men det var ändå helt ok xD
Halmstad vann iaf med 3-2 :)

sen satt jag och katta och kollade lite på Hyltes & Lunds träningsmatch (jag hade bra utsikt där ifrån ohja xD)
hem, laga tacos med syskon, äta,.. sitta vid datorn, och nu till det roliga:

jag och lillsyrran fick ryck och sminkade oss, sedan tog vi på oss nått "fint" och hoppade omkring med kamera i högsta hugg!
 
även lillebror ville testa hur det var att hoppa,.. in i väggen xD

haha, helkul kväll på hemmaplan!
hur har er kväll varit så långt ?
<3

Kommentarer
Postat av: Sara

du suger inte alls på att döma volleyboll. mycket bra :) <3

2008-10-21 @ 23:08:08
URL: http://sarakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0