MorrnMorrn

Onsdag, kl är nu 09.37 och jag har fotfarande inte vaknat :S

Det är så typsikt - onsdag är veckans enda sovmorgon, och just exakt denna onsdagen ska vi byta golv hemma!
kl 08.00 kom det in en massa gubbar i min lägenhet xD så jag var tvungen att gå upp....
Så jag är fortfarande jättejättejätte trött. Hade behövt sova mer!

Igår var jag och tränade på Friskis med Helena & Amanda. Vi tränade medel jympa, vilket jag först tänkte att det låter ju inte så svårt eller jobbigt,.. jag hade fel.
Det var jobbigt, men otroligt kuul! Bra musik med, Helena blev glad eftersom att de spelade Lars Winnerbäck 2 ggr ! hehe :) Men jag gillade passet och vill gärna gå på det igen ^_^

Va nyss och köpte vindruvor (15 kr på netto!) som jag ska ha till filmen på Ledarskapen. Vi ska se på film hela den lektionen, och sen har jag bara 50 min italienska och sen hem till... alla gubbarna i min lägenhet som inte har något golv xD kul, verkligen,..

Hoppas på att bli piggare under dagen!
Glöm inte: Grey´s ikv 21.00 kanal 5!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0