förkyld ;/

trötttrötttrött som fan. och förkyld. KUL ! -.-
cyklade ju hem i spöregn igår från friskis,.. klart som fan att jag blir förkyld ;/ jag som hade velat gymma och köra medeljympa idag :(
men nej, det blir en ta-det-lugnt-dag idag istället.
Läsa, rita, tv, dator, och ikväll ska jag och mormor se Mamma Mia (har inte sett den än! alla säger att den ääger!)
Mamma kommer nog också hem en runda från Lasse och bjuder på glass med hoppas jag ;)

Mitt lov schema:
Lördag: Slapp dag
Söndag: slapp dag + att Pernilla kommer
Måndag: (jag har paus från godisförbud!) SHOPPING I GBG MED P!
Tidag: ta livmoderhalscancer spruta, annars slapp dag
Onsdag: Åker till ELIN! + Fest
Tordag: Slapp dag med elin framför tven (med massa onyttigt) :)
Fredag: In till växjö och gå på ANSIKTSBEHANDLING ! :D
Lördag: åker hem :(
Söndag: Sista slapp dagen och tyvärr lite plugg -.- (sista dagen jag får äta godis på ett år, frossa^^)

looov <3


gammal bild från i sommras..

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha ja det var lite kul :)

2008-10-25 @ 13:01:49
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0