dagen innan jag arbetet ska in!

Ny design på bloggen ! :)
stooort tack till Idis som har fixat det åt mig :) <3

sitter i skolan, alla andra har typ gått hem,..
jag är nästan klar med jag arbetet, men jag kommer inte att våga skriva ut :S det är fan läskigt xD

tänk så blir det inte bra
jävla prestationsångest -.-
 
jag är iaf pepp på att det är sista dagen innan lovet imorgon!
ikväll blir det nog step på friskis och läsa igenom arbetet 100 ggr innan det ska in imorgon.

förrästen; tack mattelärare Bjooorn för det oförberädda testet, gulligt verkligen :) (Y)

nu ska jag plugga vidare !
 <3

Kommentarer
Postat av: ERIK

hehe okej :)



allt bra? :D

2008-10-23 @ 17:06:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0