20/11

Klippningen gick brao, men bild kommer senare ;)

Idag hade vi "helvetes dagen" i skolan. Från 8.10 - 16.10 lixom, död efter ? JA!
Efter drog jag till Friskis och tränade medel/puls - ett pass jag aldrig testat innan. Fyfan så kuul !
Mycket dans steg och mycket "jobba djupt" (nice ass here i come), svettades gjorde man och det var gött :)

Snart börjar du blir vad du äter.
jag tycker att programet är kul bara för att det är häftigt att se förändringen. Och dessutom så mår man bra när man ser hur bra man faktiskt äter ;D Idag ska det visst vara en flygvärdinna som ska blir hälsosam och fit for fight, får la se hur det går.

Fredag imorgon - det gillar jag !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0