u19 SM <3

I helgen har jag spelat u19 Sm tillsammans med laget, det var en väldigt lyckad helg även fast vi slutade på en 11 plats (av 16 st lag)


Jag älskar verkligen läger!
*Människorna
*Sova över
*Strunta i vardagen x)
*Idrotta
*Träffa folk
*Se massa bra idrott
*Skratten
*resan



verkligen det bästa av allt!
I år bodde vi i stugor - vilket var väldigt mysigt och skööönt med säng iställer för luftmadrass! Mycket bra :)
resan dit var okej, segt med 7 timmar men roligt med laget och killarna :) resan hem var toppen, falkenberg var mycket socialare då ^^ hahah, men trötta var vi :O
Volleybollen i helgen var slående, det sa de som höll i SM med att de aldrig hade sett så många 2-1 matcher, alltså hade det varit ett väldigt jämt och krävande spel, med många bra bollar! Finalerna var klart bäst med :)
Skrattat har vi gjort i helgen - som tusan! <3
Träffat massa roligt folk och har lärt känna vissa bättre. En jättebra helg som jag saknar som fan nu ;/
u19 SM 2oo8 <3

Skola imorgon då! Jävla plugg, jag har redan tagit sommarlov tror jag... men det är typ bara 25 skoldagar kvar :S måste orka...


SAKNAR SM MEST <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0