Happy times ^^

Livet leker verkligen! ALLT FUNKAR! det är så sjukt skönt och härligt så det finns inte ^^ Det är sommar, klar med grunskolan, snart liseberg!  ååh så glad man blir :D
Lyckades få MVG i bild och teknik igår, vilket jag är väldigt stolt över! kändes typ såhär:
YEEEEEEEES! (Y)

Igår var jag ute och gick med Christel i flera timmar. Vi hälsade på Tomi men missade Hanna & My.
Trevligt var det :)

Innan det så var jag och syrran på Maxi och då var Scan bilen där! den som är på reklamen som delar ut massa mat! Jag gick fram till de snälla små gubbarna och sa att jag var tvungen att testa för att se vad som händer :) Jag blev en tupp ! x)
Det var iaf mycket goda köttbullar :) och sen köpte jag en Camilla Läckberg bok - Isprinsessan !

Idag är  det då dax för BEACHVOLLEY på tylöbäck med Katta & Alice! YES så niiice :D
Kanske tävling i Falkenberg nästa helg, hade varit jättekul! :D
Beachvolley är verkligen jättekul,. svårt att röra sig på samma sätt men det är såå kul :D bra motion och roligt att spela 2 & 2 :) Längta!

Nu är det varmt ute så jag borde nog inte sitta här. Borde först städa mitt rum -.-
ha en bra dag :)
 /J

image29        
 
 bilden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0