I See You

Hallandslaget ägde - vi ägde!
vi kom 1a :) vi vann över Skåne, Danmark, och -93 orna (halland) Förlorade bara 1 sett mot 93orna i finalen, men luugnt - vi vaann ;D Kul var det att spela med =) Grattis till killarna halland med, det visar bara vilket landskap som äger ;D synd bara att vi inte kunde klå småland , de var inte där :(
 tack för bra spel Halland 92 ! <3

Snö,.. blev jättesur först , men gud vad fint det är!
Jag och lillasyster fick ett ryck och gick ut och kastade snö på varanndra xD sen kom lillebror med,.. vilket krig mannen ;D vi åkte pulka med! haha, gött att känna att man är typ 10 igen ? Bara strunta i att jag snart fyller 16, ta på sig fula termobyxor, jacka och mössa - och springa, skratta, kasta, brottas ! Jätteskönt verkligen :) SYSKON  <3

En bra dag !


image10

Jag vet vad känslor är - jag är en känslomänniska. Du behöver inte fråga om förståelse, jag vet vad kännslan innebär.  Men jag får ständigt be om att bli förstådd och hjälpt,... det gör ont att jag inte kan mer än så.
Det har blivit bättre, tror det kallas kontrol ?
Försök att se människan och inte beteénden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0