Stilar och sånt.


Jag tycker det är häftigt med stilar.
Olika sorters för olika människor.

En människa som har världens fulaste outfit men världens tuffaste attityd blir oftast snygg. Oftast ska betonas.
Och när jag säger detta menar jag ju självklart inte modeller, de får pengar för att ha på sig kläderna lixom.

  Nej, en människa som kan mixa gamalt och nytt, t.ex. nyaste modet och secondhand, även färger och längder, och smycken är det jag menar... Det är SNYGGT! Fast sen är det klart viktigt att inte överdriva, och att välja sina tillfällen.
Dessutom ska det synas att man trivs i sina kläder. Det är snyggast av allt :)
 
På tal om kläder: Någon som vet någon hemsida till affären Monki i Gbg ? Där man kan se kläderna och så.. ?

Dagen idag har varit lite stressig, lite snurrig, men rolig och trevligt att prata med trevligt folk :) Min bok gör även allt bättre!

Glöm inte : Du är bra precis som du är *


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

http://www.monkigirl.se/ :)

have fun!

2008-07-22 @ 01:42:45
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0