Shake it!

Jag är så irriterad. Jätte irriterad :s
På min familj, på annat folk, t.ex. på folk som är dåliga , och speciellt irriterad är jag på allt.
grr...
(känns redan bättre ^^)

ok. nu ska vi vara lite posetiva.
Håkan Hellström var cool igår må jag säga. Han showade för en väldigt svår publik - med allt från folk som dyrkade honom till dem som inte visste vem han var. Och han gjorde det shit bra!
Speciellt roligt var det när han tittade på en person i publiken som hade en Spiderman ballong och sa:
"jag tror att du vet någonting om mig" (alla skrattar)
Sen började han berätta att när han var ca 14 år så var det hans idol, han hade på sig en sån dräkt ( 14 år ? vadå omogen? xD) och smög omkring bland husen,..
Spiderman ballongen var i någon konstig ställning, med benen helt mysko. Och Håkan försökte härma. Vilket var mycket roande :)
Han är lite tuff tycker jag då allt :)

Sitter och väntar på att lillasyster ska äta sin förbannade pizza någon gång så vi kan gå ner till stan.
Se om det är något roligt där idag igen lixom :)

Ca 1 månad kvar tills jag börjar gymnasiet. NU BÖRJAR DET BLI LÄSKIGT! men samtidigt otroligt kul !
Samhälle ledarskap - Sturegymnasiumet <3
/ J

 en tanke ställare ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0