SÖNDAG


Idag är det söndag. Den såkallade vilodagen, man ska inte jobba, man ska tydligen bara ta det lugnt. Det är också ångestdagen, dagen efter festen. Dagen efter man åt för mycket kalorier. Om det skulle stämma skulle jag haft söndag i 3 dagar nu.

Jag blev blogg sugen när jag såg Helenas blogg. (den är väldigt bra måste jag säga. enkel, och smidig)
Så jag satt och tänkte och kom på att jag har miljoner tankar som jag faktiskt inte vill hålla för mig själv. Intressant faktiskt,..det blir la spännande. Kanske mest för mig,..

Så idag är det söndag och jag har precis räknat 1 mattetal, för söndag är också en bra dag att plugga på. Tack och lov att det bara är 1 söndag i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0