Nationell tisdag?

Idag hade då alla 9or i hela sverige nationellt prov - svenska läsförståelse.
Ganska bra prov i sig tycker jag, och det kändes bra när det var klart. Dagens stooora fråga: var det insändare eller krönika på den första kryss frågan? hahah som vi tjatade om det efter xD jag vet svaret nu iaf,.. heheh.

Idag har det tyvärr varit en jättelång dag, man var seg efter provet. Med huvudvärk gick jag ändå till träningen (inte tränat på jättelånge p.ga. skador! jättelänge=några veckor som känns som ååår!) Det visade sig att våran 'tränare' var 'sjuk' så vi fick sätta ihop ett eget program, jag lekte ledare :) det gick faktiskt mycket bra och träningen blev lyckad! Bra jobbat tjejer!
Träningsvärk imorgon , YEEES :D

Idag har jag även läst ut en mycket bra bok för er som är intresserade; Glappet av Christina Herrström. Rekommenderas :D

Nu ska jag lägga mig, fett trött :) Go natt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0