måndag

free from school today - yääy ! :D
med dock mycket plugg -.-

hade paniik igår då jag kom på att jag hade GLÖMT mina 2 viktigaste böcker I SKOLAN!
Ledarskap (prov ons, 1 fel = IG! :O) och Italienska, läxa till ons.
Höll fan på att dö när jag kom på att jag inte hade dem! >.o

men, cyklade till skolan nyss och hämtade dem - tack gode gud att det var öppet!
så nu är jag lugn :)

pluggpluggplugg

hade även tänkt att gymma en runda senare i eftermiddag!

dagens låt: Justin Nozuka - After tonight
 

Kommentarer
Postat av: Alina

hehe, jaa det är just det att om man glömmer / struntar i att ta insulin till något litet så får man verkligen så ont i huvudet att man inte orkar göra nånting, alltså det är ju inte vanlig huvudvärk så som lärarna tror, absolut inte, det är "obehaglig" huvudvärk liksom, har det minst 1 gång om dagen, det är nog det som är det jobbigast, skulle vara så mycket lättare om man bara fick äta och va glad! utan massa sprutor hit och dit, extra mycket krångel när man ska resa och så också, vad tycker du är jobbigast?

2008-12-01 @ 16:12:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0