26/12

idag har jag:
-varit i stan
-gymmat
-tittat på film mec christel :)

var på stan med syrran, vilket var trevligt! träffade mycket folk som jag kände, både nuvarande och gamla klasskompisar :) köpte julklapp till anna&pernilla (vet ni hur svårt det är att köpa presenter till tvillingar??) ,.. rean är i full gång men köpte faktiskt inget ;o ska dit imorgon igen så får se.
Gymmet gick iget bra idag ;/ men trevligt att träffa posten folk :)
Jag och Ch tittade på Juno. Jag tyckte om den! skön, lite små komisk och bra!

imorgon har jag ställt klockan för att jag ska upp och spinna kl 10! omg ;D
se om man är pigg på morgonen för att spinna i en timme.. önska mig lycka till ;D

 
2 julklappar från mina syskon!
Den första är från Andreas, den blev min nya diabetes-necessär ;) den andra är från Johanna, örngott! (kommer sova gott inatt) gulligt av dem ^.^

nu ska jag sova,.. go'natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0