22/12

idag ha det varit en bra/spännande/seg/rolig dag.
Jobbat då kanske jag ska berätta.
Först vaknade jag och var ovanligt pigg - woow.
Sen när jag kom dit blev jag glad igen ,.. säger inte varför ;D

iaf, fick sotera och sen vara brevbäre. Folk sa "god jul" till mig när jag kom med posten och det var mkt trevligt :)
sen fick jag en JULKLAPP av en snäll dam (mohahha, tant?) , hon öppnade dörren och gav mig ett paket bara :O och, som att det inte kunde bli bättre: det var CHOOOKLAD I! :D:D:D yäy !
dessutom var det sol ute idag, och jag hade god lunch med mig :) = braa dag !

sen stan med lotsas syrran Anna - hittade snyggaste tröjan som en i klassen har! visar på bild någon gång i mitt liv :)
och tro det eller ej - den var på rea! 59 kr ;D

ikv är det slapp - jobb imorgon med.

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0