20/12

gomorron :)
sitter i tv rummet och äter frukost - fruktsallad (banan, äpple & apelsin) och en kopp grönt té ! mycket gott ^^

idag har jag myycket att fixa:
Kl 10 - ner till ticnet och KÖPA BILJETTERNA TILL BEYONCÈ!!
Kl "när jag är klar med det"
ska jag fortsätta in till stan och köpa julklappar. Nej jag har inte börjat än :o
Kl 13 - lunch, Hello kanske ? ^^
Kl 15 - medeljympa på Friskis
Kl 16 - Upp på gymmet efter passet
Kl 16.30 - till Netto
.. sen hem...
Kl 18-19 - laga tacos med mina syskon
 sen soft kväll :)

klockan är nu 9.30, tänkte vara vid ticnet 10.00 så får käka upp och börja göra mig iordning snart. Men det finns inget skönare än att bara ta det luungt på helgmorrnarna :D

4 dagar kvar till jul ! Puss på det :)


Kommentarer
Postat av: Yassmin

Du hittar de på karmaloop.com!

Kul du hittade hit:)

2008-12-20 @ 12:46:30
URL: http://somuchsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0