19/12

t  r  ö  t  t
posten dödar mig xD
jobbat hela dagen , 7h och 10 min för att vara exakt. + 1 ½ timmes rast då..
tröööött! efter detta vill jag aldrig mer se julkort xD hahaha.
Men goa pengar är det :)

dessutom kan jag berätta för alla som går i gymnasiet i Halmstad att skolkatalogen är på väg ut i eran brevlåda. Framsidan är dessutom jätte cool tyckte jag, ni får se när den kommer hem till er ;)

ikv är det ta det lugnt, äta pizza och sova som gäller.
ja - jag ska äta pizza! inte gjort det på cp länge ;D

glaaad !  Jag och elin ska troligen se Beyoncé i GBG den 11 maj! vi får låna en lägenhet av våra grannar ^^
YÄÄÄY! :D:D
nu sk bara biljetterna beställas då :)
FAN VAD BRA !

ha en bra kväll<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0