12 sanningar

12 sanningar:

1. jag äääälskar chokladbollar
2. idag hjälpte jag 2 st afrikanska flickor att hitta till andersberg. Den ena var faktiskt bra på engelska :)
3. jag har ställt in mig på lov nu - orkar inte skolan mer detta år ;D
4. längtar till jul och nyår
5. har aldrig sett eller läst harry potter
6.  saknar min katt Nova <3
7. vet inte hur sprit smakar
8. vill bli journalist
9. saknar min gamla so/sv lärare Inger Wessman
10. älskade färgen grön innan men har tappat det, är mer 'normal' nu ;D
11. älskar min klass ! SP08L <3
12. Vill lägga till min mammas efternamn ( Stridh = Jessica Stridh Johansson)

 sötast  bild! från bibblan i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0