1 dec + gym

1 december idag ju!
Mamma har varit så snäll att hon har köpt chokladkalendrar till oss (trotts att vi är liite för gamla för det kanske?)
men eftersom att jag har godisförbud fram till julafton får jag spara alla 24 luckor tills då,.. *längta*
tills dess får den ligga gömd,.. någonstans här hemma.. *letar*

var på Friskis & Svettis och gymmade innan. Det gymmet är verkligen dominerat av män. Vi var typ 3 st tjejer bland,.. 20 - 25 killar kanske ?
Vad som är roligt när man är på gym är att man skapar sig en bild av människor (jag gör iaf)
t.ex.: varför gör han/hon här?
1 viktproblem?
2 styla sig inför alla andra?
3 bygga muskler?
4 eller bara allmänt sysslolös? (hahah)
5 rehab?


vad gör JAG på gymmet då? 
jag gör mina ryggövningar (som jag har fått av min sjukgymnast) träna upp den så den inte gör ont hela tiden,.. sen brukar jag springa på bandet och köra lite styrka med pilatesboll och medicinboll. med andra ord är jag väll en 5:a (okej,.. en 4:a med xD)
 
roligast är ju killar (otränade & oerfarna oftast) som tar asa mycket vikt och kämpar för att lyfta den... 1 gång ! sen är dem klara .. jaha ? stark du kommer bli av det *tummen upp*

Visste ni att killar har ca 75% mer muskelkapacitet är tjejer?
helt sjukt :O

tillbaka till ledarskaps pluggandet, ciao !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0