uppehåll från volleybollen

Nu har jag sagt det; jag tar ett uppehåll med volleybollen till i vinter och sen får jag se.
Och oj vad konstigt allt blev.
Men beslutet är taget och på ett mycket konstigt och sorligt vis känns det ändå bra att ta en break.

Kom hem från lägret med skolan idag; 2 hyffsat roliga dagar.
Lärde känna alla bättre, vilket känns bra ;)
Inte så mkt att skriva om det, vill bara in i vardagen nu så att man får lite mer trygghet i allt.
Men jag säger då de; VI KOMMER BLI OCH ÄR EN MKT BRA KLASS TJEJER :D

Vi va ju på Gullbrannagården, vad många minnen man har där ifrån; diabetes läger 06.
Det kändes mycket,.. bra men konstigt. Och saknad kändes med :)

Nej usch och fy, nu är jag bara konstig i hela huvet och behöver sömn.
Imorgon börjar schemat!
Ledarskap första lektionen,. och sen Italienska. Go dag ;)

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0