sommaren är jävligt kort ;/

Helt plötsligt är allt slut lixom.
Sommaren, som jag alltid längtar så jäkla mycket till är slut.
Det är höst nu.

Sommaren är bra därför att:
- Det blir ljust och varmt!
- Inga krav och måsten (skola)
- man bli bruun B-)
- sova länge!
- vara ute mycket
- bada!
- shoppa!
- nämnde jag sova ? ;D

Jag bara älskar sommaren, speciellt här i Halmstad! Vi har lixom jättenära till havet, hur skönt är inte det ?

Men, så glad jag blev när det faktiskt är jättefint väder ute idag!
Tänkte ut och gå/jogga sen, kanske även bättra på färgen liite ?

Sen kanske det är skönt att det är höst med, man kommer igång igen. Hösten kan vara riktigt mysig med.
Och detta ska bli en höst med en massa nytt och roligt!


Jag + nyritad bild

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0