Situationen är så sjuk,

Jag orkar inte plugga,. Orkar inte! Jälva stora uppsatsen, som vi ska skriva då. Jag får panik och ångest ;S :(
10 veckor till sommarlovet med dårå... jag vill ge 100 procent, gjorde det igår.. men nu så bara ; nech.
Fast jo det ska gå. Det bara ska gååå :)


Jag gillar Veronica Maggio. Inte alla hennes låtar, bara vissa. Speciellt det nya; Måndagsbarn! Den är jättehärlig !
Hon är speciell, stilren och unik, hon har en touch av kristall...vad jag nu menar med det ? :)

Veronica Maggio - Havanna mamma
"Kan hon också göra så? Bara lämna allt och gå? Satsa på sig själv och se hur långt hon kunde nå..." 

Veronica Maggio - Måndagsbarn
"Men jag tror att alla snart har fått nog av mig,.. vad har du gjort av dig själv? Situationen är så sjuk."


image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0